Pazar, Ağustos 06, 2017

9 Temmuz 2017: "(...) hem de şarkıda söylenenlerin güzel olduğunu fark ediyor, hatta nedense sözlerin ilginç bir şekilde umut verdiğini hissediyorsun, sırf bu yüzden şarkıya takılı kalıp başa sara sara dinliyorsun."
Doğru hissetmişim.

Tekrar dalıp dalıp gitmeli, denize Beatles şarkıları söylemeli üzülmemek için kendimi durdurarak biraz üzüldüm. Durdurmasaydım şu an ne yazardım bilmiyorum, paralel evrenlerin birinde yazmışımdır mutlaka. Bütün gün de kafamda Across the Universe çaldı ne yazık ki, Beatles'ın olaylara izinsiz dahil olmasını hiç sevmiyorum. Saçma sapan şarkılar dinleyerek beynimden atmaya çalışıyorum kendisini.

Şöyle açıklıyorum: Bir süreliğine bir filmin içine girmiş oldum. Eskiden çok fazla şey hayal ediyordum, illaki çok güzel birkaç şey yaşayacağımı sanıyordum çünkü sevmeyi çok seviyordum, bir gün birini çok seveceğimi, onun da beni çok seveceğini düşünüyordum. Hayat bu şekilde yürümediği için o "çok güzel şeyler" yaşanmayacak ama şu film güzel bence. Ölü değilim en azından. Ama benim hayatımın senaryosunu yazanı çok kıskandım, böyle bir şeyi ben yazmış olmak isterdim.

0 uruk-hai öldürdü: