Cumartesi, Aralık 31, 2016

2016 Kitapları

Bu kez gevezelik yapmayıp sadece bu yıl okuduklarımdan seçtiklerimi listeledim.
En çok beğendiğim iki kitaba Oscar verdim. Bir de beni şaşırtan kitapları ekledim.
100 kitapla kapatıyorum, 2017 hedefim 101. İyi okumalar.

Çok sevdiklerim:
1.Martin Eden - Jack London
2.Suç ve Ceza - Fyodor Dostoyevsky
3.Kralların Yolu (The Stormlight Archive, #1) - Brandon Sanderson
4.The Shadow of the Wind (The Cemetery of Forgotten Books, #1) - Carlos Ruiz Zafón
5.The Storied Life of A.J. Fikry - Gabrielle Zevin
6.Dorian Gray'in Portresi - Oscar Wilde
7.Efendi Uyanıyor - H.G. Wells
8.Naked Empire (Sword of Truth, #8) - Terry Goodkind
9.The Well of Ascension (Mistborn, #2) - Brandon Sanderson
10.Revival - Stephen King

and the Oscar goes to...
Martin Eden
&
Suç ve Ceza

BONUS
Şaşırtıcı bulduklarım:
*Middlesex - Jeffrey Eugenides
*The Man Who Folded Himself - David Gerrold
*Expedition to the Mountains of the Moon (Burton & Swinburne, #3) - Mark Hodder
*Rama'yla Buluşma (Rama, #1) - Arthur C. Clarke
*The Long Way to a Small, Angry Planet (Wayfarers, #1) - Becky Chambers
*Kâtip Bartleby - Herman Melville
*Beyefendiler - Gonçalo M. Tavares
*Dünyanın Merkezine Tünel Kazmak - Kevin Wilson
*The Sparrow (The Sparrow, #1) - Mary Doria Russell

2 uruk-hai öldürdü:

Cips Yiyemeyen Kız dedi ki...

Middlesex - Jeffrey Eugenides beni de bu yıl şaşırtan kitaplardan oldu. Hatta bu kitabı okuduktan sonra yazarın başka kitaplarını da merak etmeye başladım. Ne yazık ki tek kitabını bulabildim.

Sam Scarlet dedi ki...

Aslında sanırım çok yakın bir tarihte bir kitabı daha çevrildi Türkçe'ye diye hatırlıyorum, okumayı çok istediğim kitabı hatta, Bakir İntiharlar adı. Domingo'dan çıkmış ^^