Pazar, Kasım 27, 2011

Bazı şarkılar insanın ruhunu ele geçirsin diye besteleniyor. Çok ayıp oluyor. Hepsini imha etmek istiyorum.

Diyorum da yalancının önde gideniyim. Ben bir adet bağımlıyım.

4 uruk-hai öldürdü:

Eshevar dedi ki...

alternatif bir ruh uyuşturucusu/uyarıcısı olarak müzik. bazı şarkılar çok fena yapabiliyor. bir şarkıyı elli defa üst üste dinledikten sonra gerçekten sarhoş olduğum olmuştu aslında..

Sam dedi ki...

evet asıl sarhoşluğun ne demek olduğunu o şekilde anladım ben. gerisi yalan. insan nasıl haftalarca sadece bir şarkı dinleyerek yaşayabilir ki?

Eshevar dedi ki...

oluyor sanırım. ulaşabileceğin yerlerden silince de kafanda çalabiliyor mesela durmaksızın. dinlememeye çalışıyorsun falan, kötü hissettiriyor. beklemediğin anlarda kendini mırıldanırken ya da o melodiyle sallanırken bulabiliyorsun. bir süre sonra ona benzer şarkılarla birlikte o şarkıyı dinliyorsun falan. sonra benzer şarkılar buluyorsun, onları da dinliyorsun.. bir gün geliyor, o gün hiç o şarkıyı dinlemediğini fark ediyorsun falan filan. en azından bendeki genel proses böyle. çok rahatsız edici ve aynı zamanda rahatlatıcı falan. neyse; çok konuştum sanırım. zaten bazı şarkılar sadece zehirlesin diye zihni var bence. bazısı sadece acıtsın, bazısı sadece gülümsetmeye çalışsın falan filan..

Sam dedi ki...

jigsaw falling into place kafamda çaldığı için uyuyamıyorum. RESMEN UYUYAMIYORUM. belli zamanlarda böyle şeyler oluyor ama bu kadar ileriye gitmiş olması hiç iyi değil. durmasını istiyorum ama yine de dinliyorum. nasıl bir manyağım belli değil.