Salı, Mart 15, 2011

Sırça Fanus

SARSILDIM.

Senelerdir bu kitabı okumayı ertelediğim için kendime kızıyordum ama, kesinlikle tam zamanında okumuşum, resmen bu kitapla konuştum.

O kadar berbat kitaptan sonra, hem iyi geldi, hem yıktı, mahvetti beni.

" İnsanlar da tozdan ibaretti ve bütün bu toza doktorluk etmenin, insanların mutsuz ya da hasta olup uyuyamadıkları zaman anımsayıp kendilerine yineleyecekleri şiirler yazmaktan daha iyi bir şey oluşunu anlayamıyordum. "

Neden diplomayı bir kenara atıp hayatımı sadece yazarak geçirmek istediğimi benden başka, benden habersiz, ben istemeden anlatabilen güzel insan Sylvia Plath'ın önünde eğiliyorum.

2 uruk-hai öldürdü:

piktobet dedi ki...

güzel insan Sylvia'dan sonra Nilgün Marmara nasıl olurdu acaba? Olumsuz etkilerinden sakınarak tabi..

Nida ersin dedi ki...

Son kitabını okurken, önceliklileri iyi veya kötü yadırgamamalı insan, kıyaslama taltifi kişiye göre değişken olabilir:)
Benim algılayamadığım "Sırca Fanusu" Sylvia plath'ın hangi gaye ile: Victoria Lucas takma adı ile yazdığıdır:)